statistika o Linuxu

Miroslav Dvořák Miroslav.Dvorak na vsb.cz
Sobota Květen 25 20:08:59 CEST 2002

On Fri, 24 May 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Na .org counteru nas vykopali (napr. ja jsem byl registrovan nekdy v
> roce 1994 ci 5), tak ted kopeme my na ne - hrob!

Jestli to nebude timhle:

You should log in at least once a year in order to keep your entry from being
deleted from the counter.

(vytrzeno z e-mailu, ktery posilaji kazdy rok v den registrace)

Mirek

--
http://home.vsb.cz/Mirecek    ICQ#: 73745815      GSM: +420-603-851144
PGP key fingerprint: 22D8A2E31E93AD18C8A8 A318C71250D00B875C8E