kompilace gcc pro prumyslovou aplikaci a automaticky login

Milan Malich kulich.bulich na worldonline.cz
Neděle Květen 26 01:06:42 CEST 2002

Zdravim.
Mam dva dotazy.

1. Chcu si vytvorit embedded kompiler pro Motorolu 68000.
    Takze jsem vzal zdrojaky binutils z cygwinu a nakonfiguroval v Red Hatu 7.3 jako --target=m68k-elf. Zkompiloval make a make install nainstaloval. OK.
    Pak jsem vzal z drojaky gcc z cygwinu a v rootu a gcc nakonfiguroval --target=m68k-elf --enable-languages=c,c++. Pak jsem udelal odkaz na include soubory z             knihovny newlib.
    Pak jsem spustil kompilaci. Vse probehne v pohode, ale kdyz prijde na radu kompilace knihovny libc++ tak hlasi chybu ze neni co kompilovat. Pak jsem zjistil,  ze konfiguracni skript nevygeneroval soubor Makefile.  V adresari libc++ neni zadny konfiguracni soubor tak nevim. Nevite co delam spatne ?
2. Vim, ze to tu uz bylo, ale mohl by nekdo trochu podrobneji popsat jak automaticky prihlasit uzivatele XXXX s heslem YYYY na konzoli 1 ?

Dik za kazdou radu
P.S. Mam Red Hat 7.3 a gcc-2.95.3-5.

Kulich