Acer TravelMate 212TX

Milan Šorm sorm na pef.mendelu.cz
Neděle Květen 26 12:55:40 CEST 2002

Tue, Sep 25, 2001 ve 08:43:38PM +0200 Petr Ferschmann napsal(a):
#
#
# Dobry den
#
# rad bych rekl, ze se mi podarilo rozchodit na notebooku 212TX linux.
#
# Funguje mi usb, ide, grafike, touchpad (s problemem). Jen modem zatim nee.
#
# Mam vsak trochu problem s touchpadem.
#
# Precetl jsem par HOWTO a postupoval podle nich. Podle vseho by to mel byt
# Synaptic Touchpad.
#

mam sice vyssi radu (5xx), ale ma to stejny pajsl. modem nerozjedete - je to
klasicky winmodem a chce to externi pcmcia s poradnym modemem. synaptic
touchpad mi v 7.2 autodetekoval pod Xama i pod gpm, jenom mi neslape
kolecko. pokud vam to stale nejede, napiste - podival bych se do konfiguraku
jako co to autodetekovalo. taky mi ale nejedou powerkeys (ty 4 tlacitka na
rychle funkce) a v linuxu podivne blika svetylko Z-Z (nevim proc). a
neprobouzi se kdyz usne (tj. je to definitivni usnuti).

--m.s.