Re: Jak namountovat disketu zformátovanou programem 1.66 floppy ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Květen 27 00:18:31 CEST 2002

Tak jsem něco zkoušel, ale nic nepomohlo. Mohlo se stát, že jsem špatně
pochopil man mknod a info mknod. Můžete prosím uvést příkaz, kterým pomocí
mknodu vytvořím tu správnou /dev/xxx disketu ? (nebylo mi moc jasné, který z
těch třech typů nastavení mknodu mám použít - jestli to l, b nebo n ...
přesně si ty parametry nepamatuji, teď nejsem pod linem :-( )

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;