wwwoffle - vraci jen cast stranky

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Květen 27 11:06:55 CEST 2002

> me to delalo neco podobneho (uz asi pred pul rokem, takze si to moc
> nepamatuju ;-). Pak jsem si pohral s nastavenim timeoutu v konfiguraku
(ted
> uz se da vsechno editovat pres web) a zacalo to chodit. Takze zkuste
> zvetsit timeouty a treba to pomuze ;-)

Koukal jsem do konfiguraku a prijde me, ze volby timeout jsou vzdycky
vztazeny vuci internetu (odezva dns, odezva www serveru) a nikoliv vuci
browseru. Ale zkusim se tim povrtat, treba to nejak souvisi.
Ted jsem vyzkousel Squid a ten tyhle nemoci nema, ale zase kope pri prechodu
z/do stavu on/off line.

Diky Zdenek Bohm