Re: Ještě otázka na rouru

Ondra Nemecek oldfrog na volny.cz
Pondělí Květen 27 11:29:31 CEST 2002

> Pokud to je zaroven systemovy disk, tak bych ho jako read-only radeji
> neprimountovaval a nechal ho mount tak, jak je. Je sice pravda, ze dd na
> konci ohlasi chybu, ale mela by to byt jen varovna hlaska. Vcera jsem to
> zkousel na 4 GB partition (systemovou) a ziji obe, jak original, tak
> zaloha. Kazdopadne na tom systemovem disku ukoncete radeji vse, co neni
> nezbytne nutne, opatrnosti neni nikdy nazbyt .....

Hlaska, nehlaska, md5sum proste stejny nebude! Jdete do init S, pak
"mount / -o remount,ro" a pak teprve "dd ..." a po skonceni vratit rw
"mount / -o remount,rw". Nebo najedte do rescue konzole z CD,
diskety a opet "dd ...". Stale se ovsem bavime o pripade, ze je oddil
pripojen. Pokud neni, je vse jinak.

OldFrog