Textovy YaST2 (Re: SuSE Linux 8.0 - velke zklamani...)

Michal ©paček skim na deltaes.cz
Pondělí Květen 27 12:33:10 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 12:05:19PM +0200, Petr Tomasek wrote:
> co mate proti 'less'? pripadne, pokud se vam to nelibi, muzete udelat
> neco jako 'safe_cat', ktery by vyhodil nebezpecne znaky (hlavne ESC sekvence)
Ja osobne pouzivam less, more, cat, zcat apod.
Vsechno jsou uzitecne.

Ja se ptal na technologii, protoze jsem pochopil, ze je spatna.
Jina otazka: Je to problem terminalu nebo aplikace? Pochopil jsem, ze
terminalu.

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX

Daląí informace o konferenci Linux