Konverze nazvu souboru a adresaru

František Barančík linux na rej.cz
Pondělí Květen 27 13:23:54 CEST 2002

Dne po 27. květen 2002 13:17 jste napsal(a):

> Co treba prejmenovani souboru poslanych z windozove stanice pres ftp?

Budu vypalovat kolegovu zalohu (dokumenty s diakritikou v nazvech), kterou mi
nahrnul pres sambu, tim padem se vse prekonvertovalo do iso8859-2. Kdybych to
vypalil v tomto kodovani, ve win by tyto soubory a adresare nesly otevrit.
Toto mam jiz overeno. Proto potrebuji prekonvertovat vsechny nazvy (asi 1000
souboru).

Franta