IPAC jak merit sit

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Pondělí Květen 27 14:33:34 CEST 2002

Dobrý den,
27. května 2002, 14:24:14, napsal jste:

> Pokud jsem spravne pochopil, tak jde o pripojeni k Internetu. Tedy z toho
> dedukuji, ze ten server, o ktery jde, je pripojen k Internetu. Tedy
Ano.
> nevidim problem si tam nekde nechat bezet ssh demona (omezeneho treba na
> Vase IP adresy), a zmeny provadet dalkove (spustenim nejakeho
> inteligentniho skriptu, ktery bude s temi pravidly manipulovat).
To bych rad. Jenze mne reknete jak to provest? Na router
toho poskytovatele, kde SSH bezi se nedostaneme. Ze bychom
se snim domluvili, ze nam povoli fw na port ssh naseho
"meridla" to take nehrozi.

Co tedy doporucujete?

> Dalsi moznosti, ktera je ale zhruba na stejne urovni, navic mi nepripada
> tak "cista" jako reseni pres iptables, je rucne naplnit na routeru arp
> tabulku...
To uz mi poradil pan Janousek, ale s ARP jsem zatim nikdy
nic nedelal.

   Dekuji.

--
S pozdravem,