Treeline ( Python )

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Květen 27 16:04:40 CEST 2002

Dobrý den,

konečně jsem našel GUI aplikaci na stromové
zapisování poznámek, Treeline.

Je však napsaná v Pythonu a nemůžu ji rozběhnout.

Neinstaluje se, spouští se odkudkoli. Po zápisu
  treeline.py
na mě vyskočí hláška, že nemůže najít nějakou
knihovnu. Našel jsem ji a nalinkoval tuším takto
nějak:
  treeline.py -L/usr/lib/qt-3.0.3/
(po paměti, snad si to nepletu s něčím jiným)
a vše zkrachovalo na tom, že
nedokázal připojit další knihovny, na kterých
to zase záviselo (pravděpodobně).

Nemám s Pythonem zkušenosti, ale jiným aplikacím
(pro KDE a Qt) nedělá problémy nacházet základní
knihovny.

Možná stačí upravit nějakou proměnnou Pythonu?
Poraďte prosím.

Zdraví,

Oak

Reklama:
S Oskarem je nyni seznameni tak rychle a snadne jako odeslani jedne SMS-ky.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21010%26url=http://www.oskarmobil.cz/cz/products/seznamka_index.html