Truetype fonty v X v RedHat 7.3

Tomas Mraz toom na NOcentrumSPAM.cz
Pondělí Květen 27 15:57:26 CEST 2002

Ahoj,

mam takovy dotaz pro ty kteri presli ze starsich RedHatu (7.x) na 7.3.

Doposud (7.1,7.2) jsem pouzival Microsofti Truetype Fonty stazene z
jejich WWW a fungovaly vyborne. Udelal jsem si takovy fonts.alias
(arial->helvetica apod.), abych mohl vyhodit z XFree86 vsechny ostatni
fonty s vyjimkou /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/ a vsechno funguje
vyborne - fonty jsou perfektne citelne.

Po nainstalovani RH 7.3 (cista instalace na novy pocitac) jsem se
pokusil pridat i do nej tyto fonty a ostatni vyhodit. Jenze ouvej -
fonty jsou zmrsene, osklive - zda se, ze se nepouziva bytecode hinting.
Tak jsem zkusil ztahnout src.rpm od XFree86 a freetype, ale nebylo to
nic platne, protoze pouziti toho bytecode hintingu je tam povoleno.
Zkusil jsem to pro jistotu zkompilovat a preinstalovat, ale nepomohlo to.

Takze se chci zeptat, jestli nekdo pouzivate v RedHatu 7.3 Truetype
fonty z Windows (Courier New, Arial, Times New Roman) a pokud ano, jak
se vam zobrazuji.

P.S. Graficka karta je ATI Rage 128

Tomas Mraz