Tolerance - diskovy prostor po vyrobe _.

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Květen 27 14:34:21 CEST 2002

| Odesílatel: Petr Tomasek <tomasek na etf.cuni.cz>
VEDET

| Hmm... teda nedokazu si predstavit k cemu to je. Prijde mi, ze se malokdy
stane
| aby cloveku chybelo tech par procent, co tvori rezii filesystemu.
|
| Nebo myslite, ze se tim doopravdy tak zlepsi vykonost?

Nešlo o výkonnost, ani o objem uložených dat, ale jednoduše o 2GB limit.
Prostě jsem potřeboval vylít ohromnou zálohu a systém neuměl >2G soubor.
Tak to šlo do /dev/hdx.

Jinak co se týče rychlosti, tak je to podobné, jako kdysi měly harddiskové
audio rekordéry - hardwarový HDR zvládl se stejným diskem mnohem více stop,
než nejrychlejší počítač a tak se mohly používat i JAZy.

Zdraví JL.