jak vytvorit linux na 2 disketach? - VYRESENO

Jaroslav Ille jarda na kvt.cz
Pondělí Květen 27 19:28:31 CEST 2002

Jaroslav Ille wrote:

> Potřebuji vytvořit vlastní diskety boot a root, ale nemohu nekde najit
> žádný příklad (spíš asi zadávám do googlu špatné klíče).
> Co potřebuji:
> 1. přeložit vlastní jádro s podporou TCP a konkrétních 2 typů síť karet a
> dát ho na disketu jako boot disk (to bych jakž takž zvládal ....)
> 2. vytvořit disk root s množinou programů a utilit. Tady vůbec nevím.
>
> Stačil by mi link na nějaký příklad, případně jak na to.

Všem zůčasněným mnokráte děkuji za nápady i nasměrování na web.

Takže to celé shrnu, boot disk jsem vyrobyl tímto postupem:

1. make menuconfig a vybrat vše potřebné nezapomenout file systémy, síťové
karty apod.
2. standardně přeložit jádro (make bzImage)
3. skočit do arch/i386/boot....
4. rdev bzImage /dev/fd0
5. rdev -r bzImage 49152
6. rdev -R bzImage 0
7. dd if=bzImage of=/dev/fd0

toliko k disketě BOOT a nyní disketa ROOT

1. skopíroval jsem si původní image ramdisku a doplnil smazal upravil
požadované soubory.
2. cat image | gzip -9 > image.gz
3. dd if=image.gz of=/dev/fd0

no a je to :-))

jak jednoduché když se ví jak na to. Ještě jednou všem děkuji za příspěvky.
--

                S pozdravem
                        Jarda Ille

http://www.kvt.cz