ssh pop3

rho acisoft rho na acisoft.sk
Pondělí Květen 27 21:51:57 CEST 2002

Zdravim,
nestaci stunnel ako ssl listener ktory rozsiri nejaky znamy pop3 (napr.
qpop3 z qmail balika ) ?
napr.
/usr/local/sbin/stunnel -d 995 -r 110 -p /usr/local/ssl/certs/stunnel.pem &
urobi extend uz existujuceho pop3 demona (na porte 110 ) pre ssl ( port
995 )
rovnakym sposobom sa da extendnut aj smtp na porte 25
/usr/local/sbin/stunnel -d 465 -r 25 -p /usr/local/ssl/certs/stunnel.pem &

rho na rho.sk

news:3CF258E7.41C6 na utia.cas.cz...