OT : GPL licence a jeji obsah

Tomas Mraz toom na NOcentrumSPAM.cz
Úterý Květen 28 09:16:41 CEST 2002

tichy na classfit.com wrote:
> Prosim ,
> nevite nekdo, kde naleznu kompletni preklad GPL licence, abych mohl
> prosadit SW proti Mrkvosoftum. Jedna se mi o pravne ciste uzivani
> OpenOffice pro tvorbu dokumentu. Otazkou mi zustava zda-li toto je
> povazovano za komercni vyuziti, prestoze na tomto nevznika financni zisk. A
> zisk firmy je primarne ze sluzby nespojovane z vypocetni technikou.

GPL vubec neresi komercnost/nekomercnost vyuziti pod ni licencovaneho SW.

Zjednodusene receno, jedine co zakazuje, je distribuce 'derived works'
tzn. odvozenych programu pod jinou nez GPL licenci. A prikazuje dat k
dispozici na pozadani zdrojove kody techto distribuovanych programu za
rezijni naklady.

Tzn. v zadnem pripade neni problem, pokud budete v GPL software pracovat
na komercnich dokumentech.

Tom Mraz