dbjdns & dnscachex

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Květen 28 12:15:49 CEST 2002

Peter Hudec wrote/napsal:

: potreboval by som DNSCACHE z baliku DJBDNS presvedcit, aby posielal
: rekurzivne query na ROOT servre .

   mno - to asi ani ne, to byste se toho moc nedozvěděl :-)

: Dovod je jednoduchy.
: Firewll , ktory nas oddeluje od sveta nam povoli pristup iba pre
: niektore DNS servery a tych par znaych to nieje.
: Tak som dnscache povedal, nech jej root server je jeden z moznych
: pristupnych, ale problem je v tom, ze posiela iterativne query, co je mi
: prd platne.

  http://cr.yp.to/djbdns/faq/cache.html#forwardonly

Věroš Kaplan
--