Jak nainstalovat RH6.1 na 800MB disk?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Úterý Květen 28 13:14:13 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:

> S tim problemy nebyvaji. 2.5" IDE disky maji vetsinou stejne rozhrani
> uz od dob 386tek. Vetsi problem patrne bude takovou redukci sehnat,
> protoze mam pocit ze je to uzkoprofilove zbozi :-(

<KOMERCE>
Za necelou stovku jsou k mani napriklad u firmy Monima (www.monima.cz).
Pred cca 14 dny jsem tam jednu kupoval.
</KOMERCE>

Co se kompatibility tyka tak opravdu neni problem - 2.5" harddisky jsou
uz dlouho stejne (ja ho bral ze 486ky). Akorat si na internetu najdete
jak to ma byt zapojene. Na mem HDD nebyly zadne popisky a na te redukci
byly jen velmi nejasne. Ale nakonec se mi to zapojit povedlo a z disku
se ani nezacoudilo :-)

Michal Ludvig