Jak hromadně měnit práva souborů a adresářů

Tibor Zenis zenis na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Květen 28 13:23:32 CEST 2002

On Tue, May 28, 2002 at 12:33:12PM +0200, marek.kubesa wrote:

> -Neznáte někdo důvod proč $ls -d vypíše jenom tečku, i když čekám, že to
> vypíše všechny adresáře v dané úrovni.

ls bez uvedenia FILEs = ,,ls .`` (List  information about the FILEs (the
current directory by default).).
Takze ,,ls -d`` je ,,ls -d .``, informacie o ,,.``.
Okrem toho samostatny parameter d je nanic, pouzit spolu s l:
ls -ld * (= ls -l . = ls -l).
Parameter d pouzivam, ak chcem zistit, ake prava ma adresar, a nie
subory, ktore obsahuje: ls -ld adresar .

	Tibor Zenis

--
; Tibor Zenis               ;