JavaScript + prohlížeče

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Květen 28 14:58:16 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002, Marek wrote:

> Dobrý den
>
> Mohl by mně nekdo poradit jak jsou na tom linuxové prohlížeče s JavaScriptem zkoušel
> jsem pár skriptů v různých prohlížečích (Mozilla, Opera, Konqueror, Netscape) a každý
> znich zobrazil jiný script a na další zase zhavaroval. Je to normální nebo si musím třeba do Mozilli(nebyla to poslední verze) doinstalovat nějaký zvláštní balík.

Ja osobne pouzivam Mozillu a s ni narazim na problemy vyjimecne.
BTW: v referencnich priruckach k JavaScriptu (prip. MS JScriptu) je
uvedeno, zda je dany prikaz ci objekt podporovan v IE ci NN.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..