trivialita s internetem pres dial-up

Jakub Cizek jakub.cizek na chatspace.cz
Úterý Květen 28 17:07:21 CEST 2002

 Nazdar jsem zacatecnik - UZIVATEL ....

Nainstaloval jsem si linux mandrake (kde)
Nastavil jsem si ucet pro dial-up pripojeni pres program KPPP a pripojil se ...
Prestoze modem hlasi odezvu CONNECT, nemohu surfovat!!!
pripojeni se sice vytvorilo, ale pokud chci otevrit nejakou stranku, tak se to chova, jako bych byl
offline..

Nevim proc, jako by tam byl zapnut nejaky firewall, ale ja nic takovy nedelal
Uz jsem si mandrake instaloval mnohokrat (stejnou verzi) a nikdy mi to nedelalo problemy...

Vzhledem k tomu, ze jsem se jeste moc nesrovnal s tim obrovskym mnozstvim souboru, netusim kde mam
hledat odpoved....

--
Jakub
jakub.cizek na chatspace.cz