Jak vyloudit zvuk z reproduktoru?

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Květen 28 20:47:38 CEST 2002

On Tue, 28 May 2002 17:43:07 +0000 (UTC), Zkoumalek wrote:

: Potreboval bych, aby mi pocitac pipnul, ale nevim jak na to. Muze mi
: nekdo poradit?

No my mame v softe

  int t = open("/dev/console", O_WRONLY | O_NOCTTY);
  if (t >= 0)
  {
    write(t, "\a", 1);
    close(t);
  }

: Uz jsem zkousel printf("\a"), ale nejak se mi to nedari.

To bude fungovat/nefungovat podla toho, kde je zrovna
stand. vystup (napr. v oknach xtermu mam pipanie vypnute).
Vyssie uvedene pipne na konzole - to moze a nemusi byt to,
co chcete (napr. v pripade remote pristupu je to vyslovene
otravne pre ludi, co su fyzicky pri danom pocitaci :-))

Zdravi
--
                                      Stano