Konverze nazvu souboru a adresaru

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Květen 29 03:57:30 CEST 2002

On Mon, May 27, 2002 at 01:42:58PM +0200, František Barančík wrote:

> Kdybych mohl, tak bych soubory urcite zabalil, ale to nemuzu. Oni maji jit
> otevirat primo z toho CD.
> Ja bych si dokazal predstavit, jak by takovy program pracoval:
> Vypsal by si adresar a prekonvertoval vsechny nazvy adresaru a souboru, vypsal
> by si jen adresare a vejde to prvniho. Asi to bude chtit, aby to pracovalo
> rekurzivne.
> Ale jeste v perlu tak zdatne neprogramuju.

mozna jsem tady ten thread nepochopil, ale nejak mi to nedochazi - co je
spatneho na paleni cd jako joliet s unicode?
--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487