Jádro RedHat6.2 CZ a radic KW-571A

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 29 09:52:09 CEST 2002

On 29/05/2002, nopetr na tiscali.cz wrote:

> Jeste dotaz k update. Stahnul jsem ide.2.2.19.03252001.patch.gz
> a pouzil pomoci prikazu gzip -cd ide.2.2.19.03252001.patch.gz | patch
> -p0. Odpoved Can't find file to patch at input line 4, pod tim File to
> patch zadal jsem opet muj patch a vypsalo to HUNK #1 Failed at 1 atd.
> Muzes mi sdelit, kde delam chybu?

Vlezte do adresare se zdrojaky jadra namisto -p0 pouzijte -p1
Mimochodem, proc jste nepouzil nejnovejsi verzi patche? (nesledoval jsem
tento thread, takze to ma mozna nejake opodstatneni, v kteremzto pripade
se omlouvam)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka