named: journal rollforward fialed

Honza Petrous hop na unibase.cz
Středa Květen 29 11:48:49 CEST 2002

Pouzivam dynamicky update DNS (bind 9.2.1) z DHCP serveru (3.0).

Vse funguje jak ma, krome jednoho problemu:

Po rucni editaci zonoveho souboru bindu a jeho restartu
nenajede takto editovana zona s nasledujici hlaskou
v syslogu:

zone xyz.cz/IN: journal rollforward failed: journal out of sync with
zone

Pomuze pouze smazani zurnalu (soubor *.jnl) a opetovny restart bindu.

Coz mi ale moc nevyhovuje, lepe receno mi to pripada jako "hack".
Existuje nejaka jina cesta, jak dosahnout staticke zmeny v zonovem
souboru bez nutnosti mazani zurnalu?

Idealni by pro me bylo nejake rozhrani, pres ktere bych mohl
upravovat zonove soubory tak jak to dela bind. Pisu totiz aplikaci,
ktera by pres web umoznovala provadet zasahy do dhcp a bindu.

/Honza