Jak prevest data z ipac-ng do MRTG

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Středa Květen 29 12:57:33 CEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 12:54:35PM +0200, Jaroslav Pokorny wrote:
> Muze mi nejaka dobra duse polopaticky (nejlepe krok za krokem) vysvetlit jak
> dostat data z ipac-ng do MRTG a nasledne je zpracovat do grafu? Ipac chodi,
> data sumarizuje ale nedari se mi je nacist do MRTG. Dokumentaci i archiv jsem
> prosel ale nic z toho mi nepomohlo.    Diky a jsem s pozdravem

mrtg se nesnazi ziskavat zadna data (vyjma snmp), ale slouzi pouze k
jejich vizualizaci. K interpretovani dat z ipac potrebujete nejaky
skript, ktery vam bude parsovat vystup ipacsum a ktery bude volat mrtg.

Podivejte se do adresare contrib v adresari s mrtg nebo zacnete
experimentovat s parsovanim ve vasem oblibenem jazyce (perl, php, awk,
...).

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz