linux s cp1250

sci scipraha na applet.cz
Středa Květen 29 13:06:12 CEST 2002

Dobry den,
mozna vam to prijde divne, ale potreboval bych provozovat linux (nejlepe
jen jednoho uzivatele) v kodove strance CP1250. Zkousel jsem nastavit
promennou LANG na cs_CZ.CP1250 a jakysi vliv to ma.
Ted kdyz otevru v keditu dokument kodovany v cp1250, zobrazi se ok a
dokument kodovany v latin2 spatne (coz je vlastne OK).
Ted bych nejspis potreboval nejake fonty. Ovsem nerozumim tomu, jak je
mozne,ze se mi ten text zobrazi spravne, kdyz tam zadne fonty pro cp1250
nemam. nebo se nekde neco prekodovava? Asi to maji na svedomi soubory v
adresari ../fonts/encodings. Jak se s tim pracuje? Poradi mi prosim
nekdo?
Diky Michal Vojan