firebird vs. postgres

Tomas Kubr TKubr na seznam.cz
Středa Květen 29 13:12:44 CEST 2002

Zdravim vsechny.
Kdyz uz je tu rec o databazich, chtel bych se zeptat, jak se v PostgreSql
provadi zmena pole (odebrani pole z tabulky, zmena typu nebo velikosti). U
MySql je na to prikaz ALTER TABLE, ale u PostgreSql to s nim nejde a ja si
uz nevim rady. Kdyz jsem se dival, jak provadi odebrani pole z tabulky
phpPgAdmin, tak on dela toto (zda se mi zbytecne vytvaret docasnou dabulku.
Jde to jednoduseji?):

 CREATE TABLE "czech_1022670420" AS SELECT
 "jmeno" FROM "czech";
 DROP TABLE "czech";
 CREATE TABLE "czech" ("jmeno" text);
 INSERT INTO "czech" SELECT * FROM