bttv - stereo zvuk u PV951?

marek.kubesa marek.kubesa na seznam.cz
Středa Květen 29 14:55:51 CEST 2002

tady jsou ty slíbené konfiguráky (je tam plno balastu, ale určitě si
vybereš)

soubor /etc/modules
# /etc/modules: kernel modules to load at boot time.
#
# This file should contain the names of kernel modules that are
# to be loaded at boot time, one per line.  Comments begin with
# a `#', and everything on the line after them are ignored.

scsi_hostadapter
ide-floppy
tvaudio
bttv

soubor /etc/modules.conf
pre-install pcmcia_core CARDMGR_OPTS=-f /etc/rc.d/init.d/pcmcia start
alias usb-interface usb-uhci
alias sound-slot-0 emu10k1
probeall scsi_hostadapter ide-scsi
alias eth0 ne2k-pci

#bttv
pre-install tvaudio
alias char-major-81    videodev
alias char-major-81-0    bttv
options bttv         card=42 radio=1 gbuffers=30

alias /dev/nvidia*   NVdriver

Petr Stehlik wrote:

>ja mam v optionech tuner=5. Da se vlastne nejak poznat, jaky mam na
>karte doopravdy tuner? Zkusenosti z internetu se asi nedaji moc pouzit,
>protoze treba v Malajsii nebo v USA bude karta asi osazena jinym
>tunerem, ze? Takze jaky tuner maji MediaForte PV951 karty prodavane v
>Cesku?

to číslo tuneru jsem zjstil podle souboru CARDLIST  (mám nějaký ten LG
blabla....), ale volbu tuner jsem z modules.conf vyhodil - najde se sám.