Cestina v Debianu

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Květen 29 15:03:35 CEST 2002

On Wed, May 29, 2002 at 01:50:38PM +0200, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> Diky za radu, udelal jsem to, jen takovy "drobny"problem: mam ted pro zmenu v
> KDE problemy  s kodovanim v MC - v konzoli anglicky bez potizi, v KDE s
> paznaky.....

A máte správný font?

> MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"Buying an operating system without source is like buying a self-assembly
Space Shuttle with no instructions."       -- Jeremy Allison