odstraneni kontroly maximalni obnovovaci frekvence monitoru

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 29 15:11:21 CEST 2002

On 29/05/2002, Jan Marek wrote:

> Jako parametr ceho mate nastavene 70-80? Jinak okolo zobrazovani na
> monitoru vysel dobry clanek na root-u s nazvem "Aby oci nebolely"...

No, vlastne se jmenoval "Za oci zdravejsi...", ale jinak myslim, ze by
mohl pomoci :) Viz http://root.cz/clanek.phtml?id=83

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka