trivialita s internetem pres dial-up

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Středa Květen 29 15:32:50 CEST 2002

po navazani spojeni by melo existovat zarizeni nejspis ppp0 takze zkuste
ifconfig jestli vam jej vypise. Zde take zjistite jakou IP adr vam provider
pridelil zkuste si na ni pingnout. Pak zkuste pingnout na nejakou notoricky
(vam ) znamou adresu. Dalsi krok je zkusit jestli se vam spravne resolvuji
jmena. takze ping treba www.microsoft.com ziskal jste IP ? V pripade ze ne
kouknete do /etc/resolv.conf ? Popripade zkontrolujte nastaveni pomoci
KPPP. Poslednim krokem kontrola routovaci tabulky viz prikaz route....

Bye Sam

PS: Kdyz u je rec o kppp netusite nekdo jak mu vnutit do jeho interniho
seznamu modemu 'dalsi kusy' ? Zkousel jsem hledat nejaky konf. soubor kde
by toto slo zmenit. Bohuzel jsem nenasel. Pouzivam ve svem notebooku nokia
cardphone ktery se jevi jako /dev/ttyS16 a interni winmodem ktery je pro
zmenu /dev/ttyLT0 no a nechce se mi porad vytvaret symlinky na
/dev/modem...Diky

                    Jakub Cizek
                    <jakub.cizek na cha        Komu:   linux na linux.cz
                    tspace.cz>              Kopie:
                    05/28/2002 05:07        Předmět:     trivialita s internetem pres dial-up
                    PM
                    Odpovězte prosím
                    uživateli linux

 Nazdar jsem zacatecnik - UZIVATEL ....

Nainstaloval jsem si linux mandrake (kde)
Nastavil jsem si ucet pro dial-up pripojeni pres program KPPP a pripojil se
Prestoze modem hlasi odezvu CONNECT, nemohu surfovat!!!
pripojeni se sice vytvorilo, ale pokud chci otevrit nejakou stranku, tak se
to chova, jako bych byl
offline..

Nevim proc, jako by tam byl zapnut nejaky firewall, ale ja nic takovy
nedelal
Uz jsem si mandrake instaloval mnohokrat (stejnou verzi) a nikdy mi to
nedelalo problemy...

Vzhledem k tomu, ze jsem se jeste moc nesrovnal s tim obrovskym mnozstvim
souboru, netusim kde mam
hledat odpoved....