Cestina v Debianu

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Středa Květen 29 15:36:54 CEST 2002

Dne st 29. květen 2002 14:14 jste napsal(a):

> Proc radite, kdyz tomu nerozumite? :(
> cs_CZ.ISO-8859-2 je naprosto korektni definice, stejne jako cs_CZ.UTF-8
>
> Ondrej Sury.

Jo, to beru za predpokladu, ze mi a ostatnim vysvetlite, jak je tedy potom
mozne, ze od te doby mi cestina v KDE 3,0 Debian Potato jede konecne s hacky
nad velkymi pismeny («ap. ale i »), kdyz do te doby mi proste nejela. Ja
pritom z dokumentaci mam tez nazor- ci doted jsem jej bral jako absolutni- ze
cs_CZ.ISO-8859-2 je naprosto korektni, ale jak jsem jiz napsal, proste mi
nefungoval jako cs_CZ! To nechapu, nejsem guru, jen uzivatel s obcanym
zachvatem dozvedet se neco noveho, pripadne upravit nejakou vec ke svemu
obrazu.
Od te doby ma, pravda, total egal cestinu v MC spoustenem v konzoli "rozsypany
caj"- no skoro....:-(: StisknÄte libovolnou klávesu pro pokraÄovánĂ­
...bash: ./soffice./soffice: nenĂ­ souborem ani adresáĹemktar!./soffice
StisknÄte libovolnou klávesu pro pokraÄovánĂ­...
Tady bych opravdu uvital jakoukoliv radu, nejlepe s popisem howto!
Diky za to.

--
Daktari
Debian Linux

MUDr. Vítězslav Podivínský        http://www.podivinsky.cz
Za Moątěním 221                      tel/fax: 00420464618355
57001 Litomyąl                                 ICQ: 38405650
Czech Republic

Daląí informace o konferenci Linux