Cestina v Debianu

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Středa Květen 29 16:54:49 CEST 2002

daktari.podivinsky na unet.cz (MUDr. Vítězslav Podivínský) writes:

> Jo, to beru za predpokladu, ze mi a ostatnim vysvetlite, jak je tedy potom
> mozne, ze od te doby mi cestina v KDE 3,0 Debian Potato jede konecne s hacky
> nad velkymi pismeny («ap. ale i »), kdyz do te doby mi proste nejela. Ja
> pritom z dokumentaci mam tez nazor- ci doted jsem jej bral jako absolutni- ze
> cs_CZ.ISO-8859-2 je naprosto korektni, ale jak jsem jiz napsal, proste mi
> nefungoval jako cs_CZ! To nechapu, nejsem guru, jen uzivatel s obcanym
> zachvatem dozvedet se neco noveho, pripadne upravit nejakou vec ke svemu
> obrazu.

> [...]

U toho mccka to vypada, ze pouziva UTF-8 locale verzi.  Zkusil bych
aplikovat radu nekoho predchoziho, kdo radil, aby v /etc/locale.gen bylo:

cs_CZ.UTF-8 UTF-8
cs_CZ ISO-8859-2

Protoze pokud date jako prvni *parametr* jenom cs_CZ, tak se vam obe dve
locale vygeneruji do adresare /usr/lib/locale/cs_CZ/, takze podle poradi
jake mate v konfiguracnim souboru se jedno prepise druhym.  Nereknu vam
presne, proc se vam vas system chova tak jak se chova, protoze na to mam
prilis malo informaci, nicmene zacal bych tim, ze si vygenerujete spravne
locale definice.

--
Ondřej Surý - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Pláničkova 1, 162 00 Praha 6

Daląí informace o konferenci Linux