embedded linux, ARM, velmi malá deska

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Květen 29 17:17:35 CEST 2002

> No nase firma to vyrabi. {www.psi.cz}

Nejak vam nefunguji odkazy na webpark.cz, rikaji, ze jste porusili nejaka pravidla, ci
co. ;-)

Chapu, ze kusova vyrova je draha, ale kdyby byl zajem o par kousku, nebylo by mozne se
domluvit, az si budete nechat delat dalsi varku, o par kousku ji zvysit? Pak by se to
rentovalo obema stranam. Kamos se zapojil do projektu freenet.cz, nebo tak nejak, a tam
by se takovehle skatulky asi uzily.

Libor