OpenSSH a priv/pub klice

Hasan Salam hasan na hasan.kk.zcu.cz
Středa Květen 29 18:41:27 CEST 2002

On Wed, 29 May 2002 13:20:09 +0200, Ivo Kocvara wrote:

> Jak jste prisel na to, ze je zrada v ssh_host_* klicich? Ty se prece
> generuji pred tim, nez se spusti sshd, ne? Nebo sshd bezi i bez nich?

Abych pravdu del, sam nevim. Kdyz jsem mel verzi 3.0.2, tak to neslo. Pak
jsem si stahnul verzi 3.2.3 ve zdrojacich, a uz to jde. Mozna je to tou
verzi. Uz jsem z toho volaky zmeteny.

Kdyz jsem to instaloval z distribuce (Debian Woody, OpenSSH 3.0.2), tak
jsem na dotaz, zda se ma spoustet jako SUID (k cemu mu to vlastne je?),
odpovedel ano. Muze to byt take tim? Ten novy (3.2.3) jsem jen
prachsproste nakopiroval.