GNOME - Status Dock

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Středa Květen 29 23:06:55 CEST 2002

On St, 2002-05-29 at 22:52, Ludek Kovar wrote:
> Kdyz spustim v Gnome libovolnou aplikaci, ktera by mela umistit docklet
> ikonu v StatusDocku (mam samozrejme na panelu vytvoren), tak se objevi
> vzdy misto na panelu v samostatnem okne kdesi na desktopu.

je to znama chyba, popsal jsem to podrobne v teto konferenci, zkuste
archiv, tusim jsem ve zprave mel i odkaz do BTS, kde tu chybu sledovali
a nevedeli, jak opravit.

Mimochodem, mi se nekdy objevi uprostred obrazovky, nekdy v samostatnem
okne uprostred obrazovky, a nekdy spravne ve status docku. Pouzivam
system vystoupit&nastoupit - tj. ukoncim PSI a znovu spustim - podruhe
(potreti/poctvrte/popate) se uz objevi v status docku.

Rika se, ze u starsich verzi Sawfishe ta chyba nebyla, a ze neni ani u
nekterych jinych WM. Zaroven ale nestaci "opravit Sawfish", protoze se
pry jedna o systemovou chybu v navrhu dockletu...

Petr