apcupsd vypnuti UPS

David Wenzel David.Wenzel na isr.cz
Středa Květen 29 23:38:28 CEST 2002

myslim, ze je to problem UPS. apcupsd uz treba ani pokyn UPSce dat
nemuze, protoze nebezi. Toto by mela obstarat UPS, cili kdyz uz posle
signal ze se blizi vybiti baterek a proud naskoci, tak by se presto mela
vypnout a zapnout. Kdysi jsem to nekde hledal, ale nepodarilo se mi to
vyresit a take by me to docela zajimalo. Co jsem si hral s
radoby-inteligentni APC smart 1400, tak tam nikde nic takoveho
nakonfigurovat nelze (tedy jestli ma provadet vyp/zap ci nikoli).

David Wenzel

-----Original Message-----
From: ktunka [mailto:ktunka2 na zsprazska.oknet.cz]

Pri pouzivani apcupsd-3.8.5-1.i386.rh6.2 jsem zjistil nasledujici
problem: pokud po zahajeni shutdownu dojde k obnoveni napajeni UPS,
apcupsd ji na konci shutdownu nedokaze vypnout. Tim padem nedojde k
vypnuti pocitace a k jeho startu prestoze je napajeni jiz v poradku (u
serveru dost neprijemny problem). Mate nekdo osetrenu tuto souslednost
udalosti?