!!! Pro Boha pomoc !!!

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Květen 30 05:14:01 CEST 2002

To snad není pravda,
uvolnil jsem si první 4GB partition na instalaci Lindows Sneak Preview 2
nainstaloval a ono mi to smazalo celý disk ! Nainstalovalo se to přes celý
disk a ne jen přes tu jednu partition ! (hned jsem vypl počítač a ten disk
odpojil, abych nepokazil toho ještě víc - teď už jen čeká na vaši pomoc)

Je ještě možné zachránit nějaká předchozí data ? Byl to 80GB HDD bez
systému. Měl na sobě asi 5x FAT32 (5GB, 5GB, 10GB, 20GB, 40GB).

Ten druhý disk, ze kterého teď píšu jsem měl naštěstí vypojený, ale těch
80GB je v háji :'-((

Dalo by se ještě něco obnovit a jak ? Je mi jedno jestli pod Linuxem,
Windows nebo Lindows, hlavně alespoň něco.

Díky moc za každou užitečnou radou !

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;