dbjdns & dnscachex

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Květen 29 08:59:36 CEST 2002

Peter Hudec <hudecof na hudecof.sk> wrote:
 : [-- text/plain, encoding 8bit, 25 lines --]

 : hi all,

 : potreboval by som DNSCACHE z baliku DJBDNS presvedcit, aby posielal
 : rekurzivne query na ROOT servre .

 : Dovod je jednoduchy.
 : Firewll , ktory nas oddeluje od sveta nam povoli pristup iba pre
 : niektore DNS servery a tych par znaych to nieje.
 : Tak som dnscache povedal, nech jej root server je jeden z moznych
 : pristupnych, ale problem je v tom, ze posiela iterativne query, co je mi
 : prd platne.

nepomohlo by toto?
http://cr.yp.to/djbdns/faq/cache.html#forwardonly

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |