!!! Pro Boha pomoc !!!

Blasko na vuje.sk Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Květen 30 07:46:54 CEST 2002

> To snad není pravda,
> uvolnil jsem si první 4GB partition na instalaci Lindows Sneak Preview 2
> nainstaloval a ono mi to smazalo celý disk ! Nainstalovalo se to pres celý
> disk a ne jen pres tu jednu partition ! (hned jsem vypl pocítac a ten disk
> odpojil, abych nepokazil toho jeste víc - ted uz jen ceká na vasi pomoc)

byt tebou tak si obucham hlavu o stenu ze som si neprecital manual a klikol na nejaku blbost (plne automaticka instalacia)

> Je jeste mozné zachránit nejaká predchozí data ? Byl to 80GB HDD bez
> systému. Mel na sobe asi 5x FAT32 (5GB, 5GB, 10GB, 20GB, 40GB).

len tie co si si zazalohoval niekde inde alebo co nechal instalator napokoji.

> Ten druhý disk, ze kterého ted písu jsem mel nastestí vypojený, ale tech
> 80GB je v háji :'-((

To vies manualy niesu zelezna rezerva toaletneho papiera ale na citanie.

> Dalo by se jeste neco obnovit a jak ? Je mi jedno jestli pod Linuxem,
> Windows nebo Lindows, hlavne alespon neco.

Jak som uz hovoril asi nie ale preistotu sem postni jak vyzeraju tvoje particie

"fdisk -p /dev/hda"  (ak sa nemylim ale pozri si manual) alebo interaktivne "fdisk /dev/hda" a potom prikaz "p"

taktiez vypis /etc/fstab.

mozno mal instalator viac rozumu a jedine co ti nefunguje je boot.

> Díky moc za kazdou uzitecnou radou !

ta rada:
CITAJ MANUALY A CO TI PISE PROGRAM NA MONITOR. (za tuto radu bi som vo svojich zaciatkoch dal vsetko)

P.S. ak chces tak to mozeme popozerat ale potom cez bl na mavipet.sk