OT: odpalil jsem BIOS, hledam pomoc

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Květen 30 08:43:07 CEST 2002

Dobry den,
velmi se omlouvam za OT, ale uz nevim kam se obratit.
Hledam majitele desky GigaByte GA-586ATV ochotneho
poslat mi BIOS sve desky [lze ho velmi snadno stahnout
do souboru].
Ve snaze umoznit pouzivani disku >8G jsem updatnul
BIOS, coz se projevilo nemoznosti pouzit pevny disk :-(
a zalohu jsem si ja pako neudelal.
Ozval se mi dokonce i sam GigaByte, ktery mi radi pouzit
presne to co jsem pouzil a zneschopnil disk :-(((
[pouzil jsem BIOS pro GA-586ATV3/4, jiny jsem nenasel].

Diky za pripadnou pomoc a jeste jednou omluva za OT.

--

                                    Jan Klügl