Re: Treeline ( Python )

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Květen 30 12:16:36 CEST 2002

Dobrý den,

ano v Requierements je to napsané jasně, ale já
jsem vše splnil:
- Qt verze 3
- Python >= 2.1
- PyQt 2.5
- PyXML (+ještě jiný balíček s parserem, na kterým
to taky nejelo).

Ale spletl jsem se při popisu problému. Při spuštění
mi píše, že nemůže najít třídu xml.sax. Přičemž jsem
se díval do listu souborů balíčku PyXML, a ten obsahuje
celou složku sax, pravděpodobně i s potřebnými soubory.

Spouštím ho z podadresáře svého domovského adresáře,
což přeci nevadí.

Zdraví

Oak

Dne 30. květen 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> v requirements je to napsane jasne:
>
> TreeLine requires the following libraries:
> Qt (Version 2.3 or Version 3.x)
> Python (Version 2.1 or higher)
> PyQt (Version 2.4 or higher - see <a href="http://www.riverbankcomputing.co.uk">Riverbank</a> for more information)
> An XML parser is required, such as the expat library or the PyXML package
>
> --
>
> bye
>
> Vanous
> Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
> Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
> [...]

Reklama:
Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz