bootovani (lilo)

Jan Korbel korbel na omnicon.cz
Čtvrtek Květen 30 12:47:01 CEST 2002

cau.
na notebook s nainstalovanymi w98 jsem doinstaloval suse 8.0 a notebook
nasledne odmitl nabootovat z disku. pokud jsem nabootoval ze suse cd1 a dal
spustit nainstalovany system tak se ukazalo lilo z disku kde jsem pak mohl
vybrat mimo jine i linux nebo windoze a oboje funguje (nabootuje) v poho.
rozdeleni disku je nasledovne:

| hda1 w98 4G | hda2 ext4 /boot 16M | hda2 swap 256M | hda3 reiser / 5.7G |

lilo jsem pri instalaci nechal zapsat do mbr (hda), zkousel jsem i hda3.
puvodne i bez /boot.

tusil by nekdo kde by mohl byt problem? zkousel jsem lilo-minihowto a pak
upravit lilo.conf, zapsat a reboot ale zadna zmena :(

JC

Jan Korbel - korbel na omnicon.cz
GSM: 0604/290462 UIN: 23487453
IRCNet: JackC #cvut #pisek