Re: vzdálené kopírování

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Květen 30 14:34:45 CEST 2002

Scp umoznuje cinnost v neinteraktivni davce, pomoci klicu bez
passphrase. Ftp lze uzit take, napiste nasledujici skript:

#!/bin/sh

#IP nebo jmeno
FTP_SERVER=
# vase heslo
FTP_PASSWORD=
# plna cesta k souboru ktery chcete poslat
LOCAL_FILE=
# ... a na strane ftp serveru ulozit jako soubor, ma-li se
# jmenovat jinak nebo byt v podadresari (jiz existujicim)
REMOTE_FILE=

ftp -inv << /HERE
    open ${FTP_SERVER}
    user ${FTP_USER} ${FTP_PASSWORD}