odpalil jsem BIOS, hledam pomoc VYRESENO

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Květen 30 14:45:51 CEST 2002

Michal Ludvig wrote:

> Asi je to hloupa otazka, ale zkousel jste to flashnout jeste jednou?

Ano :)

> Treba z jiny diskety? Treba je chyba na diskete/pri prenosu/buchvikde.
> Pokud vsichni doporucujou jednu verzi, tak asi tak spatna nebude...

Problem je v tom ze jina verze NENI k nalezeni, ani u Gigabyte.

Nicmene diky tipu P. Lingra jsem misto mnou pouzivane Altavisty
zkusil Yahoo a vysledek se dostavil: asi jediny vyskyt hledaneho
BIOSu jsem nasel na Ukrajine, hosana!

Takze jsem tam vratil verzi, ktera tam byla na zacatku. Sice neni
videt vic nez 8G, ale aspon to funguje [snad to co neumi BIOS
zmakne OS].

S tisicerymi diky a heslem Zalohovat i BIOS! uzaviram tento offtopic :)

--

                                    Jan Klügl