UnitedLinux?

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Květen 30 16:08:49 CEST 2002

On ÄŚt, 2002-05-30 at 16:03, Zdenek Mazanec wrote:
> ;-) Pozvanku pro RedHat jsem nejak prehlidnul. Imho je to spis pokus
> vytvorit neco, co bude zucastnenymi masivne podporovano (zavidi redhatu
> podil na trhu, tak se spojuji)

Na rootu jsem rano zahledl tohle:

 30. 5. 09:10
Jako by se vše neslo ve jménu Red Hatu a tvoření aliancí. Red Hat
společně s Oraclem a Dellem mají v brzké době ohlásit alianci, jejímž
cílem je vytvoření linuxové superdistribuce. Detaily zatím nejsou jisté,
ale jméno "Unbreakable Linux" zní velmi sebevědomě. Více na InfoWorldu.
[Radoomek]

ivo

Daląí informace o konferenci Linux