obnovenie vymazaneho suboru

Jan Kara jack na ucw.cz
Čtvrtek Květen 30 17:12:52 CEST 2002

  Ahoj,

> Pokusam sa obnovit vymazany subor. Pouzivam na to funkciu undel (cd
> undel:/dev/hda5) z MC. Na jednej strane sa mi zobrazia vsetky vymazane
> subory a nazov maju v tvare napr. 1275950:14 a maju priradene rozne velkosti
> (napr 34329088 bytes). Ale ked niektory z tychto suborov skopirujem,
> dostanem subor s rovnakym nazvom, ale s velkostou 12288 bytes! Neviete
> preco? Ako mozem ziskat tento subor v povodnej velkosti?
  Jenom hadam, ale tipoval bych, ze v inode se sice tvrdi, ze soubor ma
xy bytu, ale kdyz se ho MC pokusi undeletovat, tak zjisti, ze rozumne
odkazy jsou jen pro prvnich 12 KB... Takze podle me to pomoci MC
undeletovat nepujde. Pokud mate odvahu, muzete zkusit napriklad debugfs
a podivat se po disku (jak presne se popisuje ve spouste HOWTO o
undeletovani, tak to tady nebudu rozpitvavat...).

								Honza