samba upgrade trouble

Tomas Zahradnicky zahradnicky na appleklub.cz
Čtvrtek Květen 30 18:29:53 CEST 2002

>zdravim,
>podaril se mi takovy husarsky kousek a to sice, ze po
>upgradu samby z 2.0.x na 2.2.x se na klientskych
>stanicich ( windows *) nezobrazuji soubory s diakritikou.
>
>Parametr "client code page = 852" tam mam.
>
>Je to nejaka nova feature, nebo jsem neco zmastil ?
>
>smb.con zustal puvodni z verze 2.0.x
>
>Diky za jakekoliv nasmerovani.
>
>Roman DAVID

to je tim, ze v sambe selze funkce stat, protoze samba to interne
uklada v pcckovym encodingu. pokud se nepovede prevest jmeno souboru
na linuxovsky, funkce stat skonci s vysledkem, ze soubor neexistuje a
proto ho ani nezobrazi.

-tomas
--
# Tomas Zahradnicky, Jr