Re: DNS - Forwarders - lokální sí»

Josef Hrabec hrabec na jtp.cz
Čtvrtek Květen 30 22:34:27 CEST 2002

Nepodarilo se mi v te vasi konfiguraci najit platny A zaznam pro pocitac
ambra.domov.local tak, aby se vam dotaz na jmeno prelozil na potrebne ip.
ping ambra.domov.local vam pravdepodobne konci neuspesne...

v databazi pro domenu domov.local uvest deklaraci
ambra    IN    A    xxx.xxx.xxx.xxx

P.

BTW: k analyze problemu s DNS slouzi utilita nslookup - man nslookup

Daląí informace o konferenci Linux