OT: plochy TFT monitor

Jaroslav Marek marek na softlink.cz
Pátek Květen 31 06:58:39 CEST 2002

Chci

> kup si posledni CHIP
>
> M.N.

Nechci vyvolavat flame, ale jeden znamy chtel kupovat 18 palc. LCD ale
nakonec z toho nic nebylo,
protoze nenasel ani jeden, ktery by mel v poradku vsechny pixely. Proto
vrele doporucuju pred vlastni koupi nechat si monitor predvest a dukladne si
ho prohlednout,
aby jste nebyl prekvapen, ze tam bude par bodu vadnych.
Osobne jsem se takto vyskolil na notebooku Compaq N115, u ktereho jsme po
rozbaleni
zjistili dva vadne pixely. Poslal jsem to na posouzeni a vymenu v ramci
reklamace a neuspel jsem.
Maji na to nejake normy, ktere v podstate rikaji, ze je tu jista vyrobni
tolerance
a tak mi to neuznali a ted koukam na novy notebook s blbym LCD a neda se s
tim nic delat.
Pri tom posuzovani zalezi jakou barvou vadny pixel zari, jake je vzajemna
vzdalenost poskozenych bodu mezi
sebou a od kraje a samozrejme kolik jich je.

At vam to vyjde lepe jako nam, JM

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.